måndag

Ja då var det ´måndag igen och jag är trött på att gå upp på morgonen och gå till skolan redan. usch vad trött jag blir på allt. Idag är iaf ingen bra dag! Kan någon göra min dag! .. suck. I fredags var jag på en ålandstripp med, älskling,thyr,carro,jonsson, matteus och anton, det vár skoj :) Sen till jonsson i tierp och sen drog vi ut på tierp och till mark.. Var itneså kul. men iaf. så vi åkte med bodin hem :) tacktack. sen på lördagen var jag, robin och walle och kolla på innebandy match. men jag kolla bara till ett för då skulle jag jobba till Caroline till 4. (: så jobbade sen hem och var allmänt trött och otagg. sen kom Emma och vi tagga och åkte till folkan i tobo. och det var helt okej förutom att det var typ bara jag som var tagg då. Och så var det absint drickande. aldrig mer säger jag bara. kommer inte ihåg mer av den kvällen tack för att robin och Emma tog hand om mig iaf :)... Dagen efter var allt kasst.! mådde bläää! var över till bror igår och skulle fira Iona men hon var inte hemma och dom såg ut som jag ungefär så ar där och fika lite sen gick vi hem laga mat och jag kunde inte äta... låg på soffan så kom robin och åt resten .. (: Sen låg Emma,Jag och Robin å feta i sängen. sen hem till puppen och då kunde jag äta . så åt lite mat med dom (: sen låg vi och sega resten av kvällen. sov illa inatt men det gör inge ska vila dricka te städa rummet! :( och plugga när jag kommer hem. SUG..
Ring mig :) 076 80 31 928 PUSS

Sen blir det synkoll på torsdag! läskigt. pröva glasögon med! .. Yeah!

Jag älskar dig robin Jansson<3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.