förstaifjärde

Tänker börjar med och säga Grattis världens bästa Lisa 18 år idag! :) Sen tänker jag säga vår vår vår, ledig idag ! Kerstin är i paris. Sen har jag träna med mamma och Ingela men jag är fortfarande sjuk så går trögt, sen vill mamma att jag ska hjälpa henne och städa men jag har massor att göra men jag antar att jag inte har något val! . :( Sen kommer Robin från att ha gjort nationellt prov till mig och sen hem till han (: Hoppas det går bra för han :) ..

Nu ska jag iaf kolla in vad det är som behöver göras på uppgifterna från Kerstin (: bäst att göra dom iaf. annars blir hon tokig. :P sen vill jag ut och gå med älskling ! <3


CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.