Barnvakt

Tjenixen!
skolan idag  (: skippade svenskan, dåligt gjort andra veckan, men vi kollar på troja och jag vet hur den slutar iaf. men men åkte med alexandra till stan, vi åt på max, köpte parfym, skor och lite annat (: sedan åkte jag hem duschade och gick över till sebban och matilda, barnvakt! :) sover kvar här,nu har jag skapat en blogg till matilda med. så se hur det går för henne, läs http://lillaadidas.blogg.se

Justja glömde berätta en sak :P jag färgade håret svart igår! fan va skönt, men ovant att se mig själv. var ju så länge sen nu, löshår på söndag kanske ^^ vet inte om jag vågar åka till sthlm kommer jag väl hem pank ^^ inte bra det.

Ihelgen blir det iaf kräftskiva och lite annat på lördagen! nervös som satan !

CIAO

Kuligt, hittade du något bra ? ;D

2009-08-26 - 22:57:16








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.