den 25:de

Sitter i skolan har haft håltimme sen 11.35 typ :) haha tråkigt, väntar på att resten av klassen ska få sluta! sen blir det typ engelska och svenska, troja på svenskan! Blir stan efter skolan med lisa, ska handla lite smink åt mamma och mig sen blir det nog skor,parfym eller nått liknande. men vad jag vet har inte min lön kommit in än? :/ tråkgit. hoppas den kommer iaf. men sen blir det hem bara och chilla typ :) skönt det. kanske popcorn och någon film! :) sen Karolina om du läser det här tänker jag joina dig på fredag för det lät inte dåligt mysigt och skönt! :D

Nej nu kanske man ska till skåpet och hämta lite grejer :) ringa mamma först och kolla läget ^^

It´s time to move on! but just that you know i will allways love you!

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.