lördag

Jag har egentligen inte så mkt att säga, jag önskar jag kunde få prata med dig men först så vågar jag inte och sen går det inte för det är ingen som svarar. :/ Jag vet inte vad jag ska göra . känner mig bara tom, jag vet varken ut eller in just nu. jag vill bara ha en ja eller nej ! sen punkt på det hela. Allt känns bara jobbigt just nu och jag känner inte för att jobba . men men efter det kanske det är bättre. borde kolla vilka som jobbar. kanske blir ännu värre!

Maria har ju iaf gått på semester den jäveln. :(

men men . hoppas det händer nått roligt efter dagen iaf. ska göra mig ett försök att ringa dig. och se vad som händer *välkommen till röstbrevlådan * kan jag gissa. kan ju berätta det senare.


CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.