Söndag

Igår vart det party i elinge men var inte sånt drag så åkte med stina,hennes friend och evve vidare till karlholm, men jag och evve ville inte och fick inte heller för den delen in så vi åkte vidare ut till hollnäs där det var lite läskigt haha men roligt sen åkte jag till skärplinge och blev hämtad av Filip . snäll han. och sen vidare hem . Idag kommer lisa och lindii hit  och lisa sover kvar ! :) nice det. och jag borde pallra mig till jobbet och lämna min tidrapport så jag får någon lön, men jag kommer inte långt. ska flirta lite med mamma, men finns säkert ingen soppa i bilen! good damit.

du vet att jag saknar och älskar dig, kommer aldrig bli som förr men jag släpper inte dig, förrän du säger till mig. <3



CIAO

varför frågade du om du fick komma in då ?

2009-08-25 - 19:27:27

frågade jag? sjuk eller? jag satt i bilen hela tiden nörd!

2009-08-26 - 13:45:22

okej , vi säger det

2009-08-27 - 16:13:35

Haha synd om dig.

2009-08-27 - 16:49:31








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.