Tierps badet

Idag var jag i skolan i varmkök 8-14, jag var glad och pigg och allt gick jätte bra och anders berömde oss för vi var så taggade ! det är kul ! sedan tog jag bussen hem och trodde jag skulle missa datakunskapen men så hade vi ingen tur för mig ! tog badkläder gick med ingela till tåget och tog bussen tillbaka till juttan, sen åkte vi och bada i bergstecktet typ och det var kul! och jag hoppade där längst uppifrån och det var typ skit högt, över 15 meter tror jag det var, bara för att få två galna finnar att hoppa, och det gjorde dom med !

If i girl jump, we must jump !
bambina just ahahaha and then jump,.
plask ena finnen hoppa.
åhhh ! my balls :P haha

jag höll på att dö, :P

nu ska jag snart ner till tåget och möta min mamma sedan ska jag lägga mig i sängen och titta på tv bara .

CIAO Godnatt. <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.