Hangloose aka Heartbreak

Oj ja, det blev snabb dusch, lite mat och sen tåget med Heidi och karolina till älvkarleby för att förfesta hemma hos stina!, fixade klart oss, hann dricka några glas sedan bussen där vi mötte emma och jennifer med, sen tog vi bussen till gävle, där stina höll på kissa på sig för att hon har urinvägsinfektion stackarn, så hon lisa och karolina hoppa av jätte tidigt så vi åkte hela vägen till stan och dom kom senare. vi var på hangloose först där det inte var sånt drag, men vi drog vidare till heartbreak där det var lite mer drag, så det var en helt okej kväll, tills vi skulle hem, orka bråka och gnälla och tjaffsa så blev less och ringde och väckte puppen! tack älskling. nu har jag lovat att fira jul med han med (: <3

Nu sitter jag och väntar på puppen att han ska kränga klart decken, jag jobbar inte jag, bara så less just nu så orkar inte. jag är arton jag är fan inte tvungen att ha jobb nu!

CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.