Jultallrik

Idag har jag varit i skolan och jag var hovmästare så gjorde inte så mkt egentligen bara bossade och så! alltid bra :P Mamma och Igge var och åt med det var trevligt (: serverade dom lite julmat, sen när jag kom hem var jag helt slut åkte till puppen min och degat med han i soffan , nu är han ute och är duktig och springer medans jag sitter här för våran dator har packat ihop totalt! Glömde mobilen hemma med :P illa. men iaf. nu ska jag kila ner och lägga mig i badkaret sen imorn det köpa biljetter till juldagen! hoppas det finns kvar. annars ska jag kolla med Elin Eriksson om hon har sin till salu fortfarande ^^

/ Tomtenissen








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.