kallt, bara förnamnet.

När det blir så här kallt så fort, så hinner inte riktigt jag med att vänja mig så just nu när man går ut så fryser jag ihjäl ^^ haha men alla som känner mig vet att jag för det mesta fryser, jaja

Skolan idag, alkoholprov, lämnade uppsatsen, VG på provet. Bra gjort av mig (: sen servering hela dagen, buffé så gjorde istort sätt ingenting. bara latat och segat. sedan gick Sandra och jag till skolan för att göra två nationella i engelska det gick ju som det gick får iaf G . bra det. men jag fatta nada på första när man ska lyssna på ett jävla band där dom snackar massa gojja, man hörde ju ingenting så den gick väl inte så bra, men den andra kanske gick lite bättre iaf. Nej nu är det bara imorn kvar. Heldag med Pierre. sen är det bara komma till skolan på måndag och fika och prata lite. sen hem (: Jullov skönt det. nu är det bara en vecka kvar till julafton :) mysigt men hatar att vänta på att öppna julklappar det suger. undrar om jag ska kila till mamma jag har tråkigt.

Ska åka med Sandra och Magnus hem till min puppe när dom är redo, för magnus ska kolla på bilen .


/tomtenissen








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.