min min min

Åkte till Tierp men där fanns det inga biljetter, dom var slut överallt. sugit! så bara köa då! haha . fan det är julafton nästa torsdag! Jag har inte köpt julklappar. hoppas jag får min lön nu iaf, annars blir jag less på det där stället. Hon kunde ju inte ens hälsa. uscha! men iaf. när kommer lisa ? jag har tråkigt. ska gå och duscha!

Just ja nästa helg åker jag till Gävle och kollar Cirkus med min man på Cecilia som ska ha en liten redovisning. kul! sen på lördag är det lilla julafton. det är mysigt.. Åh nu vill jag ha julafton. jag älskar julklappar.

På söndag kanske det blir min ! :D

/tomtenissen








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.