Shoes

Skolan till två, sen åkte jag hem orkade inte träningen, skulle plugga massor men blev det så? nej självklart inte. sega på soffan, Lindii kom och vi cykla till affären där min snälla bror hämtade ut mina skor sen cyklade vi hem till lindii där vi kolla lite beck och färga hennes hår, sen körde dom hem mig, lindas mamma stackarn fick åka i morgonrock! haha kollat lite på ullared och så, sen kom mamma och bytte kanal. hoppas skorna duger se vad puppen säger!

Nej nu ska jag dö på soffan helt slut!

ärligt talat tror du jag bryr mig? du är bara pinsam och skrattretande. stackare. <3

CIAO

jag älskar dig!

2009-12-08 - 09:08:08








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.