elfteiandra

Just nu sitter jag med Socca i knät. hon är mysig. dålig kväll igår. allt brast jag saknar bara Lisa så mkt ! jag vet varför jag blir ledsen hela tiden nu jag var alltid glad och hade någon att prata med när det var Lisa och jag .
men men det kommer bli bra nu ! :D Tack alla underbara människor som finns!

LisaAlexandraEmmaJosefineElinRobinMammaBrorSandraLindaMångafler.

Jag är sjuk kan knappt prata och älskling med men han åkte hem :( och jag ska gå till min största bror och tjäna lite pengar :D sen ska jag lägga dom i min och robins sparburk!

Älskling och jag hade en ganska bra dag förutom att vi båda var sjuka men det gör ingenting . vi åt godis och mös tack för att du alltid finns där för mig (:

Heeeejdå

Jag saknar dig med! Vår tid va en bra tid som är oslagbar som man inte kan glömma! Bara du och jag! Saknar allt. Kommer aldrig glömma våra frukostar hos familjen Jansson, eller alla vinflaskor vi öppnat med våld, mascaror liksom. Kommer aldrig glömma första gången jag träffa dig, eller den gången i morkala när jag lärde känna dig. Du trösta mig och jag vart så förvånad att en flicka som va så gott som främling trösta mig. Kommer aldrig glömma kvällen på höbalarna eller alla mobiler vi har haft sönder. Kommer aldrig glömma första gången jag sov hos dig och alla besök vi gjort på ica bakfulla och köpt chips och godis. Vi är bäst för fan!

2009-02-11 - 19:30:21

Jag saknar dig med och jag saknar oss. Vår tid va bäst och den är oslagbar ocg jag kommer aldrig glömma den. Kommer aldrig glömma kvällen när jag lärde känna, alla frukostar hos pojkarna Jansson, alla mobiler vi har förstört, alla vinflaskor vi delat. Vi har minnen tillsammans som jag aldrig kommer glömma. Vi är bäst för fan Josefine!

2009-02-11 - 19:37:16








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.