femteiandra

fick gå upp en kvart tidigare från vattengympan trodde jag skulle klara det men det sträva emot mkt. som alla kanske vet har jag ont överallt efter fredagen sen inte blivit frisk heller! men sen kom älskling till mig och vi mös och kollade iaf på Bourne identite eller hur fan det stavas :P men iaf sen somna vi. upp tidigt jobbigt. sen sätta sig på bussen till skolan det gick bra kom fram åt frukost sen spydde jag och det var bara att vända hem :( Förlåt Elin, kände mig väldigt dum. hoppas det gick bra iaf. nu har jag nyss kolla på Top model som min braiga mamma spelade in till mig igår (: så nu ska jag plugga och leka lite med kameran det var länge sen jag knäppte kort ^^








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.