nittondeiandra

Kommit hem från gävle nyss följde med mamma och Daniel dit Daniel skulle bara till tandläkaren tog typ en minut men hade inget bättre för mig . men iaf. Senare kommer Elin och Josefine och Alexandra på kvällen hoppas jag :D ...
vi ska väl bara dega på mitt rum ^^ sen har jag en lite present till älskling men den får han se imorn kanske .

snodde av Madde!

DAGENS VILL HA: Pengar i massor.
DAGENS KLÄDSEL: Chinos, body och en rosa kofta.
DAGENS FRISYR: Plattat och uppsatt lugg åt sidan
DAGENS LÅT: Nog ingen har inte lyssna på musik än :P
DAGENS PLANER: Som sagt vänta på Josefine & Elin sen vet jag inte.
DAGENS SAKNAD: Sommaren och kamrasladden
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte har busskort eller pengar.
DAGENS MISSLYCKANDE: Att jag missade att ha i Jäst i mina tekakor jag skulle baka.
DAGENS DROG: Scones
DAGENS KÖP: Har inte köpt nått.
DAGENS GODIS: Choklad med passion smak jag smakade av mamma.
DAGENS HUMÖR: Trött och seg, men glad.
DAGENS ROLIGASTE: Att pluttarna kommer :)

Nej nu ska jag dra mig till rummet och städa det.

köp min kamera! : http://www.blocket.se/vi/20284804.htm?ca=10_s









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.