tjugofjrädeiandra / praktiken

Nu sitter jag här (: en sissodär halvtimme kvar tills jag ska traska till tåget. gick upp tidigt med älskling och sen duscha jag och nu sitter jag här och dricker lite uppfriskande grönt te/ mint .
det är lagom kallt och jag har ont i axlarna och armarna från igår :/ haha men det gör ingenting fick världens sötaste sms från älskling iaf !
han gör mig lycklig!
Så idag kommer jag jobba på bra . mamma har redan dragit iväg till tåget . hon ska med till gillet ;) haha men på kurs. sen ska hon äta lunch där :D så då ska jag hälsa på henne (:
mysigt.

Så idag blir det nya tag och jobba på !









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.