tjugotredjeiandra / praktiken

Ja som sagt började nio på hotell gillet/ atlantis
jag fick göra majonäs som jag inte ens klara av grattis! , sen coleslaw, pepparrotsdressing, finhacka persilja, skära kött till jag höll på att bryta ihop, sen skala och filéa citrusfrukter, kan säga att min dag har inte gått så bra ! för jag klara knappt av dessa enkla saker, men sen fattar man typ inte mkt av vad han säger eller så fattar han inte vad vi menar , Jo jag kan engelska men det känns så töntigt att prata det, vet inte varför men sen kom äntligen matte och pia ( tror jag hon hette)  och då gick det bättre (: det  har varit en okej dag , men lite skum men kanske blir bättre och på lunchen testa jag en mussla och jag tyckte faktis det var gott:P haha sen prata dom bara sport. nu ska jag däcka i soffan och titta lite tv, sen kommer älskling (: <3

CIAO

hehe äsch, musiken är bara ett extra plus :P De skulle inte förvåna mig om Takida kommer :D

2009-02-23 - 19:35:26








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.