tredjeiandra

Igår kväll kom alexandra och sov med mig! det var kul (: vi kollade på skräckfilm och åt lite popcorn, sen åkte vi till skolan idag med. var det idrott första timmen då var det redskaps gymnasik. tur att man är grym på det! not! kunde lite iaf. men jag vågar inte allt. men skulle nog kunna allt det tror jag ! :D haha
sen var det engelska gjorde en läxa som jag inte hade någon aning om att vi hade för jag hade feber hela förra veckan men som tur var det om ett kapitel som jag redan gjort så kom ihåg lite så det blir iaf G på det. sen var det svenska och då gjorde vi ingenting bara prata som vanligt. men nästa gång ska vi sätta gång lite och det ser jag fram emot faktis. :D sen matte prov. och det gick helt okej. kanske inte VG som jag ville. men iaf G hoppas jag. tror jag blanda ihop lite med medianen och medelvärdet. men jag hade handikapp. jag hade ingen miniräknare ^^ haha . eller nått ..
nu har jag ätit lite gott crunchy och sen spelat mulle meck nu ska jag kolla efter lite skor sen ska jag mysa med älskling när han slutar jobba ; D <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.