andraiförsta

Nu har jag duscha i våran sköööna dusch! not. det var kallt, och jag skynda mig som en liten kenyan. sen har jag titta på Mad money idag med! den var faktis också bra. Josefine lyckades hyra två bra filmer på samma gång, Bra start på året! har fan inte hyrt en enda bra film på hela förra året. det betyder fan tur för mig ! (a) .. hahah..
Nej nu ska jag sitta och torka och typ glo på tv eller nått jag har ju trean nu med. för att mammas boxer har gått sönder så fick hennes kort. nu har jag fler kanaler. jag hade inte trean förr men dom andra :P hihi så kan ju unna mig den ett tag. sen bara sitta och vänta på plattången som älskling ska komma med! hihi .. ^^









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.