femtondeiförsta

mysig dag igår jag åkte med skolbussen halv tre hem till älskling han var inte hemma så städade hans rum hjälpte maria göra smörgåstårter, dom vart väldigt fina och goda, sen kom älskling och han blev chockad och glad att jag var där :) hihi med massa ljus (: sen åt vi mat och titta lite på tv sen åt Jag, älskling, Stefan, Maria,Ella, Lovisa, Ulven, Bodin och Rickard smörgåstårta! mums. sen titta jag och lovisa på Top Model :) gillart!
sen vid typ halv tio- tio gick vi och la oss mys (: mindre mysigt att gå upp halv fem idag bara . men det gör ingenting !

Jag har glömt att berätta att jag och Elin var i Gimo på knut grej också i tisdags :P haha

Nej nu ska jag ta min tårtbit och åka till skolan. Puss

vad jag älskar livet just nu!

jag är glad att du är glad stumpan :D

2009-01-15 - 17:31:31








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.