sjundeiförsta

Skrev ingenting igår, men jag gjorde absolut ingenting igår, jag och älskling var sjuka och låg i soffan och sänge hela dagen! och åt lite :P haha latmaskar. men man får göra det när man är sjuk, men nu mår jag lite bättre och då blir det andra bullar, ska du och traska och leka lite med bimbo, måste röra fläsket om man ska gå ner några kilon till sommaren kasnke det är dags att börja nu! .

Idag blir det asså lugnt med lite gång och senare hemgång, skolan börjar ju imorn. en positiv grej blir nog mer blogg inlägg då ;)

Puss på älskling.

du,du,du, ska vi ta tag i allt och börja träna seriöst? jag är taggad!

2009-01-07 - 13:21:46








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.