tjugoåttondeiförsta

älskling sov med mig inatt! mys (: gillar att ha han bredvid mig. våran lilla bebis dock var ute och rände hela natten och sov med mamma skit katt! :P haha sen vakna jag vid fem feber och halsen, kunde inte sova så gick och hämta socca hos mamma men hon bara bets och revs så ville inte ha henne sen gick älskling upp vid sex så åt vi lite frukost sen sa jag hejdå till han! :) så nu sitter jag här och har skit tråkigt tänkte plugga lite eftersom boxrarna har sluta fungera funkar bara 1,2 ,4 & 6 . suck på det. sen finns det inga bra filmer heller. så någon får gärna komma och göra sällskap idag! + pricken över i:et mamma har börja röka igen, men inte har hon sagt nått bara röker i smyg inne och öppnar fönstrena så säger man att det luktar rök då skyller hon på att grannarna eldar och tänder lite doft ljus så idag när hon var inne på toaletten så gick jag förbi och kände det lukta rök då började jag ana nått så när hon åkte till jobbet gick jag igenom badrummet och gissa vad jag hitta där två fimpar. lilla mamma då! inte behöver hon smyga men röka inne ! jävel! :P så nu blir det skäll när hon kommer hem!
nu ska jag slå mig ner och plugga , svettas! hatar feber!

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.