tjugofemteiförsta

Nu har jag varit dålig på att skriva men vad gör det ! ändå ingen som läser men iaf. i fredags var jag med Lisa och Alexandra och Lisa och jag tävla om katten det var ett ett efter fredagen iaf. sen åkte vi på fest i tierp sen till tobo sen hem sov, nog om den dagen. sen igår var jag med tjocka familjen i stan och handla massa mat yeppi det är skoj! och sen kom Linda och vi fixade oss och drog till dannemora sen var vi där hela kvällen det var trevligt. och sen kom jag hem fem inatt och åt lite finncrisp med ost på gott gott, sen upp kl tio så dåligt trött idag! men iaf. så har jag avsluta tävlingen om katten Lita och jag vann för den som hämta den först fick den, och mamma och jag och daniel drog iväg på en gång så nu är hon hemma här och är cool och jag diggar henne och nu heter hon Socca. Snart kommer älskling och jag saknar han har inte träffa han på hela helgen. Puss på de!

Nu är de såhär att jag har din blogg på "favoriter" och kikar alltid om du skrivit något nytt ;D

2009-01-25 - 21:00:41

jag läser alltid din blogg också! :)

2009-01-25 - 21:42:33

söt katt =)

2009-01-26 - 12:35:19








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.