tjugosjätteiförsta

Sitter i skolan med Juttan och Elin tur att dom gör skoldagarna bra iaf! har inte sett till alexandra idag heller kanske inte här, tänkte berätta om socca :P hihi hon har sovit med mig och älskling hela natten sötnosen!
hon är cool, kanske har hon fått stryk nu men vad gör det. Jag och Juttan skiter i hotellkunskapen och drar till henne sen kommer älskling och hämtar mig där och så åker vi hem så börjar jag med maten medans han klipper sig :D perfaaa!

naw, min gullkatt! vet du hur tomt de har vart i sängen i natt eller?! ingen liten sak som kurrade ihop sig vid huvudkudden :P

2009-01-26 - 18:12:15








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.