tolfteiförsta

Oj oj inte mening att jag ska vara så här dålig på att skriva men när jag inte är hemma så orkar man inte skriva blogg och när jag är hemma bara små stunder vill jag iställe umgås. året började med ett helvete men blev genast mkt bättre. :P sen har det bara gått uppåt. gillar det. hoppas det håller sig så här och fortsätter uppåt (: har umgåtts med lite bra folk och festa lite i helgen. (: sen har jag mest varit med älskling resten av dagarna :) skönt att bara ta det lugnt. började skolan i fredags med, för i torsdags var jag sjuk. så det var helt okej. så varit i skolan idag bara . och tagit det för lugnt. har varit rastlöst, men bussresan hem var kul som vanligt Elin och jag kan prata och vi är inte normala vi är sjuka i huvudet har vi kommit på! haha eller hon tycker det om mig iaf !!
sen nu sitter jag bara här kanske ska äta mig lite och läsa glamour tidningen som jag fick :D

CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.