Smart bror man har !

Nu är det så att jag inte har tid, lust eller ork att skriva blogg längre, men jag ska försöka mig på det när jag inte jobbar ! som idag tex. Min bror har gått och haft ont i benet över en vecka, och dansa loss i öregrund hela natten i lördags och idag var han till sjukhuset, och gissa vad ? hans ben var brutet, asså jag dör. :P smart kille!

Sen har jag bara varit hemma och haft skit tråkigt och gjort varma mackor till han och mig. gott gott, men starkt, sen ska jag väl fortsätta göra ingenting och ha skit tråkigt.! där varsegod, nu har jag skrivit blogg. förövrigt händer inget roligt i mitt liv !

CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.