fjärdeisjätte

Tiden går undan ! snart slutar vi skolan och får sommarlov! och älskling tar studenten :) Händer så mkt så hinner inte skriva eller sitta vid datorn i huvudtaget, men idag är det regn och stackars älskling är ute i garaget och river hojjen sin.
Ja Carro fick in ett gott ord för mig på struts cafét här om dagen så jag ringa karola igår och hon skulle höra av sig i veckan om v.28 och 29 då dom behöver hjälp, men hon ringde upp igår senare och sa att jag kunde få komma och jobba på lördag redan om jag ville ? :D gärna var det jag sa,  så lördag 11-19 önska mig lycka till ! :)

Händer inte så mkt i livet ner och upp gångar.. tur att man har älskling iaf, hur han får stå ut med mig. skulle vilja skriva ett helt inlägg till han, men det skulle för det första bli så långt och han vet redan allt! (:

Nu ska jag nog läsa någons blogg kolla facebook och sedan gå ner och lägga mig på soffan igen ! (:

förresten gratis mess till augusti. messa mig (A) hahah eller ring (:


CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.