förstaisjätte

första juni! och ja sommarvärmen har kommit (: Candy party i fredags var inte som man tänkt sig. var inte värt pengarna men man gjorde det roligaste av situationen! (: Kurwa och jag dansa loss iaf. sedan i lördags var det först örbyhusdagen med älskling vi kollade på magnus samuelsson och grejer.  fick great filmer ! :)Sen åkte jag till Heidi där det var lite grabbar och brudar, vi brudar drog vidare till bobby brown ! hel trevligt faktis sedan ner till örbyhus med traktor och kärra, IP dansen väntade där. kom in tillslut och hade det väldigt trevligt och dansa loss ! :) sedan hem och sova, söndag morsdag! följde med robin till flygfältet och knäppte lite kort han åkte cross, sen gick min kamera sönder! kortfel stod det bara! skit så mina bilder och bra filmer har väl antagligen försvunnit.  sen till ica köpte lite blommor och lotter till mor min! hon blev glad, kom innan för dörren och det var kattungfödning på en gång mamma och jag satt där i en timme och sedan kom det en bebis efter den andra , sen åkte vi till stan med Tim, till brostugan ! Teng som vi inte har träffa på elva år! var mkt trevligt och mkt mysig restaurang och sällskap och framförallt super god mat! tack teng. sedan hem igen.

Idag har man vart i skolan, fick redan på nationella i matte! Och ja jag fick G ! great. slipper man matte sen efter sommarlovet. :D  och gjorde prov i hotell. gick hyffsat så hoppas på ett G iaf.  sedan var jag ner till badet en stund och träffa härliga tjejer jag inte umgåtts med på länge sedan till stan med carro och kollade lite.. Imorn blir det stan med klassen och kolla på massa grejer . (:

Nu har mamma och jag bakat en rabarber paj och gjorde lite vanijsås till, inte direkt det man behöver men men ! är man inte smal får man satsa på tjock iställe orkar och gå omkring och inte vara nått av det.


CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.