niondeisjätte

Jobbade i lördags gick jätte bra dom var trevliga och det var kul så nu har man sommarjobb ! (: skönt, efter det åkte mamma och jag på en liten road trip :P hahah gick inge vidare. :P sen hem till älskling och mös bara (:
Söndags vart det stan med robin och vi kollade lite hittade ett linne och glas och sen åt vi på max :P haha
Måndags : sjuk :/ ont ont. följde med stefan och maria till stan sen på eftermiddagen en sväng iaf. dom handla massa kläder sen fick jag en sjukt söt kofta av maria tokmänniskan och vi fick handdukar (: hihi

Idag : Sjuk, måste till skolan och hämta busskort egentligen till imorn när jag ska till kerstin ^^ haha inte bra. och sen så ska jag till niornas bal i vendel med carro och spana in dom snygga små brudarna och gratta fanny (: sen imorn ska vi till kerstin med klassen och jag ska till strutsen med och prata så får se hur länge jag ska vara hos kerstin :P hahah

Nej nu ska jag ringa Josefine och spela lite spel.
någon som vill ha en kattunge ? 0730669654

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.