andraitredje

Idag har varit en bra dag faktis (:
Jag gjorde kanelbullar hela dagen sen fick vi sluta typ (: nej en feta ost dressing med ! gott . sen var det god mat med.
knäppte lite bilder idag tar dom från vänster till höger uppefrån :P
först mina trogna bullar innan pensling och sockring och ugnen . fina :D Sen mina bullar klara! Stora och fina . goda med var dom! fråga Matte. sen så blev ju självklart Sandra och jag smutsiga fick iaf ha våra förkläden rena i några timmar. sen är det jag i kockkläderna så ser vi ut om dagarna. sen den långa roliga trappan ner och upp ur omklädningsrummet. sen sandra och jag i hissen, skönt att man inte själv på detta ställe asså. :P
sen maten vi fick idag. ser inge vidare ut men var mums mums ! sen har vi våran granne il gusto! (elin) sen så skulle Sandra röka så fick sitta ute med henne och vi var väldigt snygga !  slutade typ halv fyra idag (: skönt.



Jag funderar på att gå ner och cykla men vet inte om jag orkar det. men ska kolla lite på tv och dricka lite vatten (:

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.