Artondeitredje

Sitter hemma vid datorn var inte på bilden idag, känns så onödigt men ska dit nästa gång! :P haha sen halv ett gick Josefine och jag hem till henne och lekte lite vi bestämde vad man fick äta och allt det där till våran vecka ;) vi ska göra ett litet expriment. blev inge att gå till svealandskött heller ska dit imorn, måste det, men jag vill nästan köpa nått med men får se. hihi sen kanske det blir tjejmys . :P haha .
Mitt batteri till min telefon kom idag (: hihi nu är det bara lagningen kvar :D . jippi. hoppas dom kan laga den :D .
Nu ska jag ringa älskling han bad mig imorse att ringa vid fyra när han väntar den stackarn så han slipper vara själv :P

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.