elfteitredje

Ja helt seg och slut idag, har stått vid spisen och stekbordet nästan hela dagen, stekte ungefär 90 kg köttfärs till fredagen, sen lika mkt kyckling typ och så glöm inte att jag skar kycklingen i småbitar först . :P haha suck. men det var kul iaf, det var bara Tony och jag i köket idag, men det gick bra iaf. och slutade en halvtimme tidigare tillochmed. :) Sen har jag bara ätit och lega i sängen och titta tv och halv sovit emellanåt. ingen vattengympa känns som jag inte går på den, men min kropp orkar inte . :( tråkigt. men men, ska äta några plättar sen kommer älskling (: då ska jag pussa på han :D

CIAO <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.