HJÄLP

Jag behöver verkligen hjälp, mitt rop på hjälp, vet inte vad jag ska göra längre? varför håller jag på. Livet ska vara kul jag är bara ung varför spendera det på tårar när det erbjuder så mkt. varför kan jag inte bara ha kul och göra saker hela tiden, nej jag är kontrollerad av nå skit, Sitter här bara väntar väntar, varför ? jag vet ju att det är samma varje gång, varför kan inte jag slappna av och umgås med mina vänner. suck. Jag hatar mig själv ibland. just nu är jag sur, trött, och ledsen, vill bara krama någon eller prata med någon och göra nått kul . Inte sitta i min säng själv.

robin jansson <3
lisa sjögren<3
alexandra lager<3

Idag har ni varit ett stöd, tack.

Skjut mig i pannan .

vad har hänt? ring mig<3

2009-03-23 - 17:20:58








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.