sjuttondeitredje

Sitter i skolan nu, Vara bara Sandra H, Sandra N och ja av alla tjejer som var med på idrotten idag, plus så kom inte Elin eller Josefine till skolan idag :/ kul.  Så jag är typ själv, eller asså alla andra tjejer är ju i skolan, men ja. Jag är inte med dom så ofta, men men nog om det.

Jag cyklade till bussen idag (: det var skönt (: sen när jag kommer hem ska jag hoppa av vid ICA och inte hemma och cykla hem sen ska jag ner till affären och handla lite och sen färga håret på mamma, min stackars mamma har nå fel med armarna så hon kan inte jobba idag eller bära så jag får handla. så kanske blir sjukhuset för hennes del . stackarn.

Nu sitter jag på svenskan och ska göra ett musik arbete men vet inte om jag orkar men finns inte så mkt annat att göra så bara göra det. men vet inte vad jag ska ha för låt ? :( snälla snälla, kanske. eller crack a bottle.

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.