Tjugosjätteitredje

Sitter hemma hos Robin har blivit dålig på att skriva kanske inte orkar eller så kanske det är för att robin sitter hela tiden bredvid eller vid datorn, tycker inte om att skriva blogg när andra tittar:P eller så har jag haft bättre saker för mig, är fortfarande sjuk iaf. rätt tråkigt saknar tjejerna i skolan (: Men imorn ska jag dit iaf ! 

Sen fredag kanske det blir tjejkväll hos Malou (:
sen lördag blir det bio mys med Lindii (: hoppas det är fint väder för stan med :)

Men iaf. igår var vi ute på en lång och mysig promenad( bilder kommer sen ) Sen var vi ner till affären, möbelaffären och köpte liten present till Lovisa som fyllde femton sen hem till grodan och fira henne och åt mumsig kina mat och tårta och grejer . hon fick iaf tre söta ljuslyktor av mig och robin, ( bilder kommer sen där med )

Nu har jag nyss varit ute med robin han fixa liten fågelbo snäll han sen skulle han hjälpa till och stapla plankor typ eller nått :P och Maria fixa stängslet till småhästarna så dom kan klättra lite på backen ;) haha , och jag frös så mkt om fötterna och det fast det är varmt ute så gick in :P

Nu ska jag spela lite CS :P haha jag har lärt mig lite och tycker det är lite kul ^^ tönt som jag är, men dom tycker jag är dålig och blir väldigt arga när jag dödar dom :P bara för att jag kan ha tur ibland . 

CIAO 

nu finns klänningen inne igen! ; ) i storlek 36, 38 (S, M)

Så passa på att beställa nån nu om du vill ha den! ; )

2009-03-27 - 10:52:47








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.