Tjugotredjeitredje

Nu har jag städa klart, jag har plocka upp alla kläder och skit från golvet, rensa och fixa skrivbordet, städa garderoben och bädda rent och dammsugit. känner mig väldigt duktig! nu har jag kolla på lite kläder och hitta faktis en klänning och en kjol på stylebystars som Ellinor hade på sin blogg. väldigt kär blev jag (:

Nu ska jag ner och kolla vad maria gör kanske kan hjälpa till lite annars tänker jag snoosa. blir träning med Madde imorn så kanske inte blir leka med lisa men hon har inte svara än så. :P haha

CIAO

Heje! : )

Nja, det som ligger ute på sidan nu är det vi har, och vi har det bara i ett begränsat antal, men sen kan det komma upp igen på sidan, om vi får något i retur. men då är det bara enstaka plagg.

Så om du vill vara säker på att få dom, borde du nog beställa dom nu ;) jag vet att det finns några kvar utav det du vill ha nu iallafall, såg dom imorse! (y) :)

2009-03-24 - 10:56:52

jag ska köpa klänningen !

2009-03-24 - 13:55:42

Klänningen finns kvar på hemsidan nu, på erbjudande sidan :)

Kjolen antar jag att det är den röda du har kollat på? Den lilla, det finns två olika, och nu när jag kollade på hemsidan så låg dom uppe båda två, en på kjolar och en på erbjudanden. Kolla där igen! ;)



Ligger dom inte uppe när du kommer in sen, så har dom förmodligen tagit slut, men håll utkik sen oxå isf, för vi får fortfarande in returer på dom! :)

Sen kan jag försöka komma ihåg och säga till om jag ser någon som kommer in! :)

2009-03-24 - 14:22:15

Aha, hmm. då har dom nog hunnit tagit slut redan tyvärr. men som sagt, det kommmer fortfarande in returer, så håll utkik! : )

Sen finns det en annan röd kjol på hemsidan, under fliken kjolar, som liknar den andra rätt mycket, som finns kvar att beställa, iallafall NU! : )

2009-03-25 - 12:53:45








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.