tredjeitredje

Landade hemma hos älskling efter en lång dag på stan kom hem på tre par bikini trosor och en väska rikare, sen pröva jag världens skönaste byxor jag vet inte om jag ska köpa dom ? Robin tycker det iaf ! :P hahah
Jag tog mig lunch med Malou det var inte igår (: sen så skulle hon iväg och träna duktig som hon är, så jag fortsatte på stan men hitta ingenting bara byxorna men dom köpte jag ju aldrig :( Sen träffa jag på Lindii (: vi gick runt och leta väskor tillslut hitta hon en , och jag köpte en blå först från vero moda men sen ångra jag mig så jag gick tillbaka så köpte jag en svart på bianco (: mkt nöjd, nu behöver jag en ny jacka bara ! :P

Nu sitter jag med ont i magen och äter apelsin medans älskling är duktig och tränar (: <3
Jag saknar lisa och väntar på att kunna visa henne bergodal banan dom byggt på gröna lund som vi lätt ska åka i sommar ! :D

 cupido sallad :D
nu ska jag duscha med svettgrisen snart. ^^

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.