trettioförstaitredje

Skolan idag försov mig som jag redan berättade kom dit hade engelska, svenska och matte, gjorde typ ingenting. nu har jag iaf prata med Lars och jag ska göra prov i matten efter lovet. sen ska jag få göra nationella i maj sen kanske jag slipper den där nedrans matten som jag sitter och jobbar i fast jag gjort den redan. inte bara ett år försent :P Bättre sent än aldrig. ska man bara se till att klara provet med! ..

Bea klara körkortet med idag ! så grattis på henne . (:
( bara jag kvar nu då. kommer aldrig bli. :( )

Jaja lekte med Josefine efter skolan, vi gick och fika lite på café corner och sen gick vi in på hemköp, apoteket, droppen och Melins . (:

Köpte en liten present till robin med bara för att jag och Josefine tyckte den var fin . jag gillar att köpa saker till andra för hittar aldrig nått fint till mig själv.
Sen åkte jag med 17.55 bussen så handlade jag lite och så gick jag hem och laga mat, blev  : Rotfruktsgratäng med fläskfilé, coleslaw och pepparrotsdressing ! mums! (:









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.