artondeifemte

Fredags : serveringen sen hem till malou (: när jag satt på stationen kom det en fyllgubbe som ville låna min mobil han hade blivit hoppad i ansiktet och såg inge vidare ut. sen kom äntligen malou, sprang och hoppa in i bilen. sen gjorde vi en lite drive in på macedonken ! sjöng singstar och kolla så det kan låta, sedan skjutsa hon mig till tåget. och då när vi står där med bilen och tittar lite så ligger det en gubbe på backen som dom sitter och gör hjärt och lung räddning på och tror han var död sen . :/ Sov hos älskling.

Lördags : gick upp tidigt åkte till bergby med älskling det var dags för sommarens första tävling (: och det gick bra , han fick en bra tid och pris ! :) jag fick bra bilder med. duktig jag .
Sedan åkte vi till mig jag fixa mig lite senare till ulven satt där och drack sedan drog vi vidare till månkarbo, där det var helt okej men vi åkte hem rätt tidigt. hem och snoosa.

Söndags : gjorde typ ingenting först. gick hem till ulven och hämta bilen, sen åkte vi hem till älskling och så red jag ! haha gick väldigt bra. så nu ska jag rida ofta. Sen åkte vi och fiska och fick upp en abborre som vi grilla och åt mums ! :)
Sen hem och somna kl sju och vakna halv åtta idag utan väckarklocka. så nu kan man säga att man sovit ordentligt.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.