femteifemte

Skriver inte så mkt längre men ändå ingen som läser men kan iaf säga att jag fortfarande inte har någon mobil !
eller kort, hoppas det kommer ett kort idag !  Sen så snart är det lunch och jag sitter på svenskan och försöker fortfarande komma på nått att skriva om :p

Idag kommer det firrar hem till mig :D wearn är snäll han, jag känner mig lite elak men han sa att jag inte skulle göra det så, i värsta fall om jag inte kan ta hand om dom . så får han tillbaka dom :D arvstagarna . :P hahaha

Snart blir den en sallad med Sandra och det vattnar sig redan i munnen, mango sås :)


CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.