nittondeifemte

Varför ska alltid kärlek vara så svårt ? man tror det är underbart och enkelt.
Javisst det är underbart men det är inte lätt kan jag lova! man vill göra allt perfekt men det blir helt tvärtom. man önskar man inte tänkte och bara levde ut ! (: Ska försöka. Nya tag, satsa mer på mina vänner med. har varit väldigt lat på sistonde och inte sugen på att göra någonting alls!

Idag har jag lekt med Lisa och Karolina och det var underbart kul faktis! (: kul att ni vill vara med mig. vi spela badminton och lekte gjorde god mat, laxspett med potatis och god yoghurt sås! (:

nu ska jag lägga mig i sängen och verkligen plugga! och vänta på att älskling ringer ! :)
Ser framemot helgen! tjäna lite pengar på fredagen sen spendera pengar och leka på lördag ! :)

CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.