sjundeifemte

Hemma från skolan idag, sovit dåligt igen och huvudvärk, så var med älskling hela dagen hjälpte han med hojen, gick bra . vi bytte plast och olja och grejer. sen så har vi mest myst och laga lite mat och duscha ! (: sen gick jag med han när han skulle till tåget, ( studentskivan ) som alla jävlar ska på utom jag för jag är liten :P haha . men iaf gick jag till affären och var där minst en timme :P kom hem med persikohalvor , popcorn smör och mammas gamla matlåda :P haha men iaf, och beställt lite till studenten till älskling ! :) kommer bli fin fint de.

Kanske man vaknar inatt av en liten gris kommer och kryper ner, hoppas (: eller så vaknar jag inte äns. kanske kan sova bra inatt. :P

Nu har jag tvätta mina skor, druckit lite mjölk! stolt. och ska strax krypa ner i soffan men lite gotti när mamma kommer (: blir en myskväll med mamma inte helt fel !

LÖRDAG
blir det övningsköra med mamma på morgonen, sen marknaden i österby eller ballong skiten med mamma, ingela och lisa ! :) great . keep in tuch !

CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.