tjugoförstaifemte

Skryta lite ! Madde och jag sprang OK rakan och så rundade vi grabbarna som stod på gården och gjorde i stort sätt ingenting vad vi såg. sen så hem på grusrakan. duktiga! väldigt stolt över oss. sen så har vi spela badminton vilket vi inte var så grymma på, men det är bra kul. och så lekte vi lite i våran träningslokal om man kan kalla det och avslutade med ett yoga pass! sjukt duktiga för att vara oss . mig iaf ! (:
Så nu ska jag väl ta någon att äta och gå ner till mamma och hälsa på eller nått. kanske ringa någon, jag har tråkigt!
ring mig ! (a)

sen ska jag leka med älskling hoppas jag ! han sa det iaf. för det är fortfarande fint väder ! :)


CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.