tjugosjundeifemte

Ja i torsdags blev det inte film och mys utan grabbarna hade ju lagt klart taket så blev takläggar fest jag åkte tappert dit med älskling. lag mig i bilen för det var så mkt mygg för dom skulle självklart sitta ute. jag var ensam tjej så låg där i bilen och drack öl och ville att alexandra skulle komma (: och självklart gjorde hon det ! great.

fredags kommer inte ihåg vad jag gjorde..

Lördags då var det fest i karlholm var hem till alexandra och grilla och drack och lekte lite lekar. så körde robert hem oss ! (: lisa, jag och robin vakna hemma hos oss! sen åkte hon hem, jag och robin gjorde inte så mkt , åkte och hämta walle och alex, sen åkte dom och vi gjorde inte så mkt. sen plugga jag och spela lite sims medans robin åkte cross, då kom nicko, alex och walle och skulle hålla på med den där gamla moppen så dom lekte lite i garaget och jag säger då bara det ! :P haha jag körde lite cross. det var kul (: Sen åkte dom och jag och älskling tog oss ett mysigt bad ! sen så sov vi. (:

Måndag skolan ! inte värt, gjorde ingenting hade inte prov eller nått , så var bara där typ. åkte hem och var med älskling vilket jag kommer vara nu haha , nej då. vi pluggade och åt mat och sånt, sen åkte vi till österby i sista sekunden och köpte lite gott och frukost och sånt (:

Tisdag var i skolan jag och sandra gick vilse barfota så gick fem kilometer barfota! usch, aldrig göra om. sen hem och vi pluggade åt pannkakor och sånt ! sen åkte vi på cross tävling halv sju i Tierp. kollade på den det regnade och var kallt. men det var kul iaf :) sen så handla vi lite mackor och skagenröra på hemköp. haha sen åt vi lite mackor och tog oss en dusch och somna ,

Onsdag, sov väldigt bra så försov mig. som tur var, var älskling hemma och så snäll att han körde mig till tåget, men då gick ju självklart inte tåget så tog bussen senare när jag väl kom dit gjorde jag mitt näringslära prov jag bara skulle göra. sen åkte jag hem igen men hem till mammii och hjälpte henne städa och skulle vara henne sällskap tänkte jag äta mat och så skulle hon följa med på endurotävlingen älskling ska åka ikväll i rörken, nej men då dissa hon mig och skulle köra daniel till uppsala eller nått. fatta ingenting. suck så sitter här själv nu iaf som vanligt när man passar på och tar sig tid och ska vara med mamma . tycker jag aldrig träffar henne längre.

Som sagt rickard har flytta och jag och robin bor nu där han bodde. lite mysigt inge stort å så, men speciellt för mig !
Har hänt massa bra på sistonde och mitt liv är just nu underbart! tack. snaart sommarlov och jag mår toppen.

fredag blir det candy party i uppsala med Lisa och Karolina ! great hoppas det blir kul. fler som ska dit ? :D
Lördag blir det örbyhusdagen med älskling ! :)

CIAO

Jag vet jättemånga tjejer i min ålder här i Uppsala som ska dit pluss tjejer från Tierp, Månkarbo och Skärplinge :)

2009-05-27 - 16:07:46








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.