2 år!

Världens segaste datorn! för att daniel ska fixa en annan så får man ha den här så länge! eller rättare sagt filip som ska fixa den! men men, hemma idag! less på att vara sjuk fram och tillbaka, började med medicinen i söndags iaf och ska nog ta mig vitaminer med, ska fan blir totalt frisk, klä mig varmt på lördag med när man ska på november kåsan eller vad det heter i falun, mys,

Jag överlevde min arton års dag med. nu är man arton då, bara körkortet kvar! haha,
nej så nu blir det lugnt iaf två helger framöver! (:

fick mig bra presenter och mys! (:

Idag ska man kila över till mamma kanske och fixa det där med student kryssningen sen blir det åka hem till puppen där jag borde plugga men vänta, jag har inga böcker hemma! fan vad jag missar massor i skolan, jag orkar inte. men men bara kämpa, nästa vecka ska jag blir frisk och ta igen allt.

Idag är det 2 år sen, fattar ni 2 år sen, tiden har gått så fort. det har varit som en bergodal bana, varit på toppen men även på botten, trotts det, så fann vi varandra igen och tiden läker alla sår, jag vet att det kommer bli bättre nu, vad som än händer kommer jag alltid, alltid älska dig, <3

CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.