Europe - New love in town

Europe är väldigt bra har jag kommit fram till idag, speciellt deras nya låt New love in town,

Just nu sitter jag här, ryggen är inte med jag är helt ur balans, jag ligger efter i allt i skolan jag kommer aldrig komma ikappt, jag är säker på att jag kommer få IG i allt iår! fyfan, jag blir så less på mig själv, vet inte var jag ska börja och hur jag ska göra, jag behöver en ledig helg eller ett lov och bara plugga! men som att det nånsin kommer hända? nej skulle inte tro det. måste iaf maila alla mina lärare nu, om jag kommer ihåg adressen till mailen . :P hahah a

Suck på mig . nej nu ska jag till robin, tack solstråle.

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.