Kärlek

Kärlek är bland det svåraste som finns på jorden tror jag! men jag skulle bara vilja skriva lite om min stora kärlek Robin,

Jag är så underbart glad att jag har dig att jag träffade dig av en slump, hur det kunde bli du och jag, från ett toabesök tillsammans på en fest i walace till två år !
vi började umgås lite i oktober 2007 du kom hem till mig, ulven körde dig oftast hit, vi försökte vara diskreta på fester med, tex. hemma hos roy i gävle, när vi låste in oss i tvättstugan, sedan gick ut åt varsit håll, som att dom inte fattade, hihi. När vi badade bubbel pool i gävle när du och alex kom och hämta mig och madde, vi satt och höll handen under vattnet och massor, finns så mkt underbara minnen med dig, hur du faktis har fått mig att gilla enduro. och allt. det finns så mkt att säga, vi gled ifrån varandra sommaren 2009, det var det värsta jag kommer ihåg att det var en tisdag i juni, jag hade varit på dagskryssning, sen dess, gick det utför, vi gjorde båda misstag, och sedan hittade vi tillbaka till varandra , och nu kan jag inte förklara hur underbart det är att få bara ligga där bredvid dig och bara krama om dig, eller bara känna hur du andas i min nacke, när du skrattar så där och sjukar dig sjukt mkt. då är jag den lyckligaste på jorden!


Robin jansson du förstår inte hur mkt du hjälpt mig när det varit svårt när jag bara har velat gett upp allting och lägga mig någonstans att dö. då finns du där och hjälper mig upp igen, Jag älskar dig av hela mitt hjärta!

<3

Fint skrivet gumman!

saknar dig

2009-11-24 - 00:16:47

Gud vad dint skrivet gumman <3 <3

2009-11-24 - 15:01:43








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.