back

Oj ja jag är lite seg på att skriva, hmm helgen var helt okej inte så mkt sömn, men andra bra grejer hände <3

Iaf Lisa har varit här, Alexandra, Robin, typ sånt som händer här om dagarna , jag och lisa har satt ett löfte,ett mål.!  Den som inte får körkort till sommaren får betala den andras pal biljett! så nu jävlar!

Iaf idag blir det ingen praktik
1. jag är seg och sjuk
2. jag får ändå inte betalt det är bara pratik som tar upp hela min dag
3. det ser förjävligt ut här hemma så måste styra upp det.

Nu ska jag börja med att skriva klart listorna till festen, VIP kortet och plasta, sen diska! vilken dag jag har framför mig (a)


CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.