Goodmorning

Ja lisa lämna mig nyss hon skulle till sthlm med Alexandra och Heidi och leka! Jag ska själv sätta mig på ett tåget till praktiken sen hem och se om det sitter några skyssta brudar i min soffa att leka med! Sen blir det jobba imorn och på kvällen kanske det blir lite tagg! fotboll ju som alla ska titta på, så vi får väl med göra det! hahaha treeend.
Nej iaf. lokalen är bokad och klar så nu är det bara kolla och fråga om ni får komma, var inte rädda om ni inte fått inbjudan för jag har inte skickat till alla (: bara höra av er om ni är intresserade det, det är ju liksom fortfarande
4 veckor kvar :P bra att vara i tid!

nu ska jag digga min musik och fortsätta kolla runt (:

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.