Kanelbullens dag

Igår var vi hem till Emma firade henne lite och så! var mys, (: men kändes som det inte uppskattades, men iaf åkte rätt tidigt hem med filip som körde oss! tack broori! :) hem och där var det fest på G tim var värd hos mig i daniels lägenhet, väldigt roligt! men det var kanon! somna inte förrän vid 7 nångång, var väldigt röj (: idag var det mindre roligt, kommer bli rik av alla ölburkar skulle jag tro, uscha! tack för hjälpen alexandra, lisa och garry (: Värden sov ju antar jag. :P men men nu sitter jag här, väntar på mamma så hon kan komma med tvättmedel, det var slut här :P haha men idag är det kanelbullens dag så får köpa mig lite bullar och bjuda över någon på bullar och saft! någon som är sugen? (:
Nya bilder på facebooken ;)

CIAO

em

tråkigt att ni åkte

2009-10-04 - 16:47:32








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.